И при мен се явява от време на време проблема с клатещите обороти, много странно...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сменям, сменям, а проблема си остава ...
Collapse
X
-
Колеги здравейте, нека и аз да се изкажа по въпроса с клатенето на оборотите -
Днес ходих при Бобо да ми премахне имобилайзера - успешно, но се появи проблем, до сега в покой на автомобила нямах почти никакво клатене на оборотите вече от 1 година както съм взел колата. При успешното премахване на имобилайзера, на празен ход и в покой, оборотите осезаемо зачестиха клатенето между 500 - 1300 - много неприятно. Бобо каза, понеже е вече занулена и така правела и трябва да се пусне на компа, т.е. започва се безкрайно изваждане....
Comment
-
Трябва да мине адаптацията. Което ще рече, че трябва мотора да работи на празен ход поне 15 мин. на загрял двигател. Да бъде пален и гасен поне 3, 4 пъти, и да има няколко преминавания от различни работни режими към празен ход. Демек изчакай 1, 2 дни и ако не се оправи е възможно да има нужда от повторно зануляване на адаптациите.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщениеАз пък специализирах да давам по-малко гас в момента като ми падат оборотите. Нещастна история. Майстора изказа мнение за спукан колектор. Дърпа по малко въздух. Ама божа работа от какво е.Last edited by Димитър Дойчинов; d.m.y г., 16:22.
Comment
-
Виж маркучетата, преди и след дросела, излизат от капака на клапаните над 4 цилиндър, да не са спукани.При мен беше от това.Също и кабелите дето захранват бобините ми бяха с претъркана изолация от оребряването на декоративния капак.Изолирах ги и ги наместих както трябва.Веднъж бях забравил да стегна скобата на въздуховода точно дето се захваща за дросела.Вгорчи ми живота.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от Димитър Дойчинов Покажи съобщениепроблема може да е от спукани бобини и кабели и малко да расеива тока също може да преиграват оборотите.
Comment
-
Абе колеги не можах да извадя тъпия кабел от буксата,тъй като не ми се реже кабелчето искам само да го извадя от буксата,ако някой има отговор да ми пише(играят ми оборотите в движение на неутрална предавка 1500-1900,когато е в спряло положение се нормализират) Благодаря предварително
Comment
-
За един много любопитен колега днес направих видео как трябва да се държи нормално празения ход в движение
http://www.youtube.com/watch?v=wkdQY...ature=youtu.beDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеВиж маркучетата, преди и след дросела, излизат от капака на клапаните над 4 цилиндър, да не са спукани.При мен беше от това.Също и кабелите дето захранват бобините ми бяха с претъркана изолация от оребряването на декоративния капак.Изолирах ги и ги наместих както трябва.Веднъж бях забравил да стегна скобата на въздуховода точно дето се захваща за дросела.Вгорчи ми живота.
---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:29 ----------
Първоначално публикувано от skyplex Покажи съобщениеСлед като измъкнах ПИН15 всичко заспа при мен, НОоткакто го махнах, при всяко първо палене докато обърне на газ, колата отива да изгася при натискане на педала на газта. Някой да има същия проблем?
Comment
-
Благодаря ви на всички, господ здраве да ви дава, днес си разкачих и аз пин 15 на 156-цата.И оборотите заковаха 900 , никога нямаше да се сетя.От София до Русе 2 пъти ми угасна, в града като намалявах за кръстовищата - аха,аха да умре.Alfa164 T.S 148++ HP
Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.
Comment
-
Не е рязко. Точно така трябва да падат. Принципно може и по-рязко да бъде от това когато има проблем.
Моя мотор има спортни валове и лек маховик примерно които усложняват празния ход и не бих казал, че имам много добър празен ход тъй като имам голямо разреждане в смукателя заради фазите и вакума ми е слаб, но въпреки това софтуера се справя с това както се вижда от клипа.
Иначе съм си с абсолютно каталожната сонда която се продава с буксата без никакви универсални измислици и снадки на кабели. Нямам катализатор и съм с права генерация на Ф60, и както се вижда от клипа карам на газ
П.С. това 1200 реално е 1080, а празния ми ход е на 880 оборота. Така съм го програмиралОборотомера не показва вярно като на 99% от 156-ците
Last edited by oem; d.m.y г., 19:11.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment